Sprawdź często zadawane pytania
Uczestnictwo w programie profiso zakłada obowiązkowe podanie adresu e-mail i numeru telefonu. W zamian za oferowane, bardzo atrakcyjne rabaty, producenci czy firmy prowadzące działalność handlową otrzymują możliwość prowadzenia komunikacji marketingowej z uczestnikami programu. Naszą działalność prowadzimy jednak w sposób odpowiedzialny, zatem zapewniamy, że komunikaty generowane przez platformę profiso będą dotyczyły tylko i wyłącznie produktów i usług, których zakup będzie dawał użytkownikom programu określone i pożądane korzyści.
Karta jest bezpłatna zarówno w momencie założenia jak i w trakcie jej używania.
W chwili obecnej kartę można w bardzo łatwy sposób zachować w aplikacji Stocard. Wkrótce będzie możliwość dodania karty również do Apple Pay (iWallet) z poziomu Stocard.
Google Pay w obecnej wersji aplikacji Profiso nie zostało wdrożone. Przepraszamy użytkowników tej aplikacji za niedogodności. W przyszłej wersji aplikacji Profiso, Google Pay będzie wdrożone.
- Otwórz aplikację Stocard i kliknij przycisk „+” w prawym górnym (iOS) lub prawym dolnym (Android) rogu ekranu.
- Przewiń listę wyświetlanych kart do pozycji „Inna karta” oznaczonej ikoną „+”.
- Uruchomiony zostanie skaner kodów kreskowych oraz pojawi się pole do ręcznego wpisania numeru klienta.
- Zeskanuj kod kreskowy kamerą smartfona lub ręcznie wpisz numer klienta. Gotowe!
Swoje konto możesz usunąć w bardzo prosty sposób. Po zalogowaniu się, przejdź do strony „Moje Konto”. Następnie u dołu ekranu kliknij przycisk „Usuń konto”. Gotowe.
W obecnej wersji aplikacji Profiso, zmiana danych odbywa się tylko przez usunięcie konta i założenie nowego. Wiemy, że mogą z tym faktem wiązać się niedogodności po stronie Użytkownika i w przyszłej wersji aplikacji na pewno usprawnimy ten proces.